2017/07/20 at 10:50 PM

Când îţi concepi cartea de vizită, asigură-te că îţi poziţionezi numele în mod favorabil – sau măcar într-un mod care să nu îţi dăuneze. De exemplu, dacă îţi scrii numele deasupra denumirii companiei pentru care lucrezi, nu vei fi niciodată copleşit de muncă. În caz contrar, s-ar putea să fii copleşit majoritatea timpului. Nu lăsa niciodată, pe cartea de vizită, să fie îndreptat spre numele tău un element ascuţit, ca de exemplu un triunghi. Fii foarte atent la logo-uri – eu mă feresc mereu de logo-urile unghiulare sau înclinate într-un mod ce sugerează că respectiva companie s-ar putea prăbuşi în orice moment. Un caz de acest gen este groaznicul logo ENRON – E-ul era aşezat în aşa fel, încât sugera că ar putea să cadă în orice clipă – şi, bineînţeles, chiar a căzut! Pe un teren mai familiar, te-ai uitat la logo-urile unor companii de construcţii? Ele explică nişte succese extraordinare, dar şi unele eşecuri dezastruoase

0 Comments

Leave a Comment