2017/07/20 at 10:48 PM

Cea mai „tare“ actriţã din lume, Nicole Kidman, tocmai s-a alãturat lui Michael Schumacher, Pierce Brosnan, Cindy Crawford şi Anna Kournikova, ca imagine a mãrcii Omega. Anunţul oficial a fost fãcut, cu mare vâlvã, la Tokio, în faţa presei internaţionale.

KEE HUA CHEE a fost singurul reporter din Asia de Sud-Est cãruia i-a fost acordat un interviu exclusiv, faţã în faţã, între patru ochi. Pe lângã faptul cã şi-a dezvãluit secretul frumuseţii şi dorinţa de a avea un copil, vedeta i-a mãrturisit lui Kee credinţa sa în Feng Shui.

Dupã îmbulzeala de la strãlucitoarea Marunouchi Building din centrul oraşului Tokio, unde Nicole Kidman a apãrut în faţa presei gãlãgioase, totul a fost calm la Park Hyatt Tokyo, unde doar câţiva fericiţi jurnalişti şi echipe de televiziune au fost admişi la o întrevedere privatã cu cea mai cãutatã actriţã de pe planetã. Lost in Translation a fost filmat în barul de la etajele superioare ale Hotelului Park Hyatt, care este unanim considerat cel mai bun din capitala Japoniei.

Este exact opusul megaliţilor îmbrãcaţi în becuri de neon din Las Vegas, fiind atât de discret şi exclusiv, încât nici nu îşi afi şeazã fi rma, conform raţiunii cã doar cei ce ştiu de existenţa şi locaţia Hotelului Park Hyatt meritã sã fi e primiţi înãuntru. Am fost ultimul jurnalist cãruia i s-a permis sã intre în apartamentul prezidenţial al lui Nicole Kidman.

Prioritatea au avut-o, cum şi este de înţeles, posturile TV chineze şi japoneze şi cotidienele de renume. Dupã turul în faţa miilor de fani de la Marunouchi Building, iar acum, alte interviuri, începea sã cadã pradã oboselii. În livingul ei, nu dãdea semne de extenuare şi arãta pur şi simplu spectaculos. Elizabeth Taylor, în tinereţea ei, a fost superbã. Britney Spears este frumuşicã, iar Jennifer Lopez este sexy. Un singur cuvânt o descrie pe Nicole Kidman – „încântãtoare“.

Fruntea sa înaltã, semn al unei mari inteligenţe, pare mai potrivitã pentru un bãrbat. Nu se oboseşte sã o mascheze, ascunzând-o sub pãr. De fapt, îi place sã îşi punã fruntea în

evidenţã, pieptãnându-şi pãrul pe spate. La fel şi în cazul ridurilor fi ne de sub ochi, din reclama oficialã Omega. Este limpede cã avem de-a face cu o femeie foarte sigurã pe ea,

care nu se ruşineazã de aspectul şi corpul sãu. Desigur, nici nu mi-a trecut prin cap cã Nicole ar putea anula interviul între patru ochi cu mine, pentru cã m-am „blindat“ cu simboluri Feng Shui de bun augur, între care douã inele cu dragon, o brãţarã masivã cu dragon, un pandantiv cu cocoş şi inelul meu norocos cu tigru, cadou din partea lui Datin Seri Endon Mahmood, Prima Doamnã a Malaieziei. Au funcţionat, deoarece am fost singurul ziarist din afara Japoniei cãruia Nicole i-a acordat un interviu. Primele cuvinte pe care le-a rostit, când am intrat, au fost: „Uau, ia uite ce dragoni şi ce tigru!“. M-a întrebat dacã m-am nãscut în zodia Dragonului sau a Tigrului. I-am rãspuns cã nu şi am întrebat obraznic dacã ar vrea sã îmi vadã cocoşelul. Şocatã şi oripilatã, marea vedetã s-a dat cu un pas înapoi, pânã când i-am arãtat grãbit pandantivul meu cu cocoş. Atunci s-a destins. I-am explicat cã noul an chinezesc este al Cocoşelului de munte sau al Cocoşului şi cã am mai folosit aceastã întrebare, obţinând reacţii confuze.

– Nu mã surprinde. Ai fost cam obraznic. Eu ştiu în ce zodie sunt: Oaie, care parcã se numeşte şi Caprã sau Berbec? Poartã noroc sã porţi animalul zodiei în care eşti nãscut sau animalul din anul respectiv? I-am spus cã majoritatea oamenilor poartã animalul anului în care s-au nãscut, deşi unii dintre ei mai ezitã sã poarte pandantive cu Porcul sau Şobolanul:

– Dragonul este cel mai puternic animal simbolic din Feng Shui, deci mulţi oameni poartã bijuterii cu dragoni, chiar dacã nu s-au nãscut în zodia lui. Dumneavoastrã credeţi în Feng Shui?

– Am auzit de Feng Shui, deşi nu ştiu prea multe despre subiect, a rãspuns ea. Am o prietenã chinezoaicã în Sydney, care este o adeptã împãtimitã şi îmi povesteşte foarte multe lucruri despre Feng Shui. Se pune la punct cu toate noutãţile şi mã sfãtuieşte în mai multe chestiuni, îmi spune cum sã îmi schimb designul interior al casei şi chiar îmi dãruieşte talismane norocoase. Încerc sã îi urmez sfaturile, deşi trebuie sã recunosc cã m-aş putea strãdui mai mult. Nu fac mereu tot ce îmi spune, chiar dacã ştiu cã ar trebui. Sunt deschisã faţã de Feng Shui deoarece ştiu cã presupune sã faci lucruri care aduc noroc. Conceptul este foarte interesant – dacã printr-un efort minim pot sã atrag lucruri bune în viaţã, de ce nu? Sunt complet pro-fericire!

Apoi, Nicole Kidman a continuat:

„Sunt deschisã faţã de Feng Shui deoarece ştiu cã presupune sã faci lucruri care aduc noroc.“

– Prietena mea mi-a spus cã Feng Shui face ca toate lucrurile bune sã se aşeze frumos la locul lor. Adicã, dacã pun toate obiectele Feng Shui în poziţia adecvatã – sau aşa ceva –, totul din cariera şi viaţa mea se va aranja, ca o reacţie în lanţ, în care un lucru îl provoacã pe altul. M-am minunat de defi niţia ei simplã şi rapidã a Feng Shui-ului. Brusc, cuvintele ei mi-au stârnit memoria:

– Tocmai mi-am dat seama de ceva. În 2003, aţi câştigat Oscarul pentru cea mai bunã actriţã, cu rolul din The Hours. Acum sunteţi imaginea firmei Omega, ce are o legãturã directã cu orele, minutele şi secundele! Eu aş zice cã acesta este Feng Shui-ul în acţiune. Dumneavoastrã ce credeţi? Pe ea a dat-o gata aceastã idee nouã.

– Uite ceva ce mie nu mi-a dat prin cap! E puţin ciudat. Sigur, niciodatã nu m-am gândit cã dupã The Hours aş mai avea vreo legãturã cu ceasurile! Nu ştiu dacã este o coincidenţã sau Feng Shui, dar meritã refl ectat la aceastã temã. Îţi mulţumesc cã mi-ai atras atenţia.

FRUMUSEŢEA INTERIOARÃ CONTEAZÃ

Ca fan al ei, îi tot lãudam fi zicul. Îşi menţine pielea de porţelan folosind din plin şi cu religiozitate creme antibronzante. Numai marca Oz, ţineţi minte. Nu La Mer şi nici Estée Lauder.

– Folosesc cremã de protecţie solarã Bullfrog, o marcã australianã, mi-a mãrturisit ea. În plus, îşi doreşte sã mai aibã un copil: Am doi copii, dar aş vrea sã mai fac unul. Am întrebat-o despre identitatea norocosului tãtic, iar ea a spus cã încã îl cautã!

– Sunteţi una dintre cele mai frumoase femei din lume… Înainte sã termin, m-a întrerupt:

– Nu sunt deloc de aceastã pãrere. Nu aşa mã vãd. Toate femeile ar trebui sã se preocupe mai mult de frumuseţea interioarã, şi nu de cea exterioarã. Trebuie sã îşi dezvolte o personalitate aparte, în loc sã le preocupe cum le aratã faţa. Acum a fost rândul meu sã protestez:

– Doamnã Kidman, dumneavoastrã vã este uşor sã vorbiţi. Aveţi 1,80 m, o siluetã divinã şi un chip pe care chirurgii plasticieni îl folosesc, probabil, drept referinţã.

– Ei bine, mã simt confortabil fãrã machiaj şi în propria-mi piele, a continuat ea netulburatã. Frumuseţea interioarã presupune şi spiritualitate. Aceasta se traduce în operele caritabile şi donaţiile fãcute cauzelor nobile. Contribuind la acestea, te simţi bine şi cei din jur îţi observã strãlucirea. Nu trebuie sã ai un fi zic perfect pentru a fi admiratã. Cred, într-adevãr, cã sufletul bun se face remarcat. Cei care sunt în mãsurã sã îi ajute pe cei mai puţin norocoşi trebuie sã o facã. De şapte ani, m-am implicat în acţiunile caritabile pentru copii ale UNICEF, la care contribuie şi Omega. Ei au donat un ceas special Quadrella, cu semnãtura mea, care va fi vândut la licitaţie mai târziu în cursul anului. Angajamentul acestei firme faţã de munca mea caritabilã este unul dintre motivele principale pentru care am consimţit sã devin imaginea sa. La urma urmelor, anumite valori sunt universale.

Sursa articolului: Revista “Lumea Fengshui” Nr. 4 pg. 54

0 Comments

Leave a Comment