2017/11/19 at 3:56 PM

1. Ca să vă dublaţi încasările, folosiţi oglinzile pentru a vă face magazinul să pară lung şi mare. Oglinda trebuie să reflecte produsele şi casa de marcat. Astfel, totul se „dublează“.

2. Energizaţi-vă casa de marcat cu trei monede legate cu şnur roşu. Lipiţi-le pe facturier, registrul de comenzi şi casa de marcat.

3. Puneţi trei monede de alamă legate laolaltă în toate cele patru colţuri ale magazinului. Acestea aduc încasări stabile celor ce vând en detail.

4. Simulaţi un munte de aur lângă uşă: aşezaţi câteva pietre sau bolovani aurii lângă intrarea principală. Astfel, atrageţi norocul la bani în magazin.

5. Atârnaţi două monede I Ching cu Chen Lung, legate cu şnur roşu, deasupra intrării principale. Astfel, veţi atrage mai mulţi clienţi în magazin.

6. Atârnaţi trei monede şi un clopoţel de clanţa uşii de la intrare, cu clopoţelul în exterior şi cele trei monede pe interior. Clinchetul lor va atrage clienţii şi un chi norocos

7. Introduceţi 168 de monede I Ching ale bogăţiei, legate cu şnur roşu, în podeaua magazinului. Este posibil, dacă puneţi o nouă şapă pe duşumea. Veţi atrage stabilitate fi nanciară şi noroc la bani. Dacă nu puteţi pune monedele în ciment (spaţiul fiind închiriat), le puteţi aşeza sub o mochetă lipită de podea.

8. Agăţaţi un candelabru de cristal în foaierul magazinului. Acesta atrage energia Yang şi sporeşte fl uxul de chi în magazin.

9. Etalaţi o corabie a bogăţiei încărcată cu pietre preţioase, monede, pepite şi lingouri de aur, „plutind“ înăuntru dinspre uşa principală. Aceasta atrage şansă şi bogăţie pentru fi rmă.

10. Activaţi steaua 8 a apei cu ajutorul unei fântâni cu bilă rotitoare şi dragon. Astfel, veţi creşte venitul obţinut din vânzări.

CREAŢI O INTRARE FASTĂ

Uşa principală a magazinului este cel mai important aspect ce trebuie avut în vedere. Folosiţi teoria celor cinci elemente ca să atrageţi norocul asupra ei.

  • Cu cât va fi mai mare uşa principală, cu atât fi rmei îi va merge mai bine.
  • Folosiţi numărul Kua al patronului ca să determinaţi direcţia optimă pentru bogăţie, apoi încercaţi ca intrarea principală a magazinului să fie orientată spre respectivul punct cardinal.
  • Uşa principală trebuie să fie bine iluminată în permanenţă. Folosiţi lămpi intense, dar care nu jenează ochii.

ARMONIZAŢI FORMELE ŞI CULORILE CU ORIENTAREA UŞII VOASTRE PRINCIPALE

Direcţia uşii principale Culoare Design/motiv
Nord Albastru sau negru Ondulat
Sud Roşu-aprins, oranj sau roz Forme triunghiulare, soare şi lumină
Est Verde Forme dreptunghiulare
Vest Alb, auriu sau argintiu Forme rotunjite sau circulare
Nord-est Galben sau maro Forme pătrate
Nord-vest Alb, auriu sau argintiu Forme rotunjite sau circulare
Sud-est Verde Forme dreptunghiulare
Sud-vest Galben sau maro Forme pătrate

SIGLA ŞI NUMELE COMPANIEI

  • Atârnaţi numele şi sigla companiei cât mai sus posibil în magazin.
  • Nu inscripţionaţi numele acesteia pe preşuri sau ca motiv pe covoarele din spaţiul comercial.
  • Evitaţi motivele excesiv de Yin sau Yang. Echilibraţi combinaţiile de culori cu ajutorul formelor.
  • Aprindeţi o lampă strălucitoare deasupra fi rmei cu numele şi sigla companiei sau comandaţi-vă o fi rmă iluminată cu tuburi de neon.

0 Comments

Leave a Comment